Cele Mai Bune Proteine pentru Masa Musculara

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 voturi)
Se încarcă...

Orice sportiv isi doreste dezvoltarea masei musculare, atat pentru aspect, cat si pentru forta. Pentru a putea sa te bucuri de muschi cat mai bine definiti, pe langa sport regulat ai nevoie de o alimentatie cat mai sanatoasa. Unul dintre componentii esentiali pentru aceasta este proteina. Proteina poate sa fie extrasa din alimentatie ( in principiu din carne si lapte) insa poate sa fie reprezenata si de diverse suplimente nutritive. Acestea se pot procura din ce in ce mai usor si contin formule din ce in ce mai eficiente, care dau rezulate vizibile. Nu toate substantele proteice e pe piata sunt si eficiente sau atractive. Este bine sa tii cont de o serie de criterii inainte de a alege un astfel de produs.

Ghidul cumparatorului

1. Tipul de proteina

Ai de ales intre trei mari categorii de proteine. Primele sunt destinate castigarii in greutate, urmatoarele sunt destinate inlocuirii meselor iar cele din urma sunt realizate pentru diete specifice. Daca vrei sa te ingrasi, ai nevoie de proteine pentru ingrasat, care iti vor oferi ocazia de a lua in greutate intr-un timp foarte scurt. Acestea nu contin doar proteine, ba din contra, contin mai multi carbohidrati.

Proteinele de tip Meal Replacement sunt ideale pentru incepatori, care urmeaza o rutina de antrenament si doresc rezultate rapide.

2. Originea proteinei

De regula, suplimentele proteice din comert sunt extrase din zer, ou, soia, orez, cazeina sau mazare si canepa. Pentru cresterea masei musculare, produsele proteice din zer sunt cele mai eficiente, deoarece pot regenera fibrele musculare imediat dupa antrenament. Daca ai intoleranta la lactoza, cele pe baza de cazeina sunt aproape la fel de eficiente.

De asemenea, poti opta si pentru proteine din ou, daca vrei si minerale si vitamine in suplimente, insa trebuie sa te astepti la investitii ceva mai mari.

3. Categoria de proteina

Se poate opta pentru proteine izolae, proteine hidroizolate si concentrate. Proteinele izolate sunt destinate celor care sufera de diverse alergii sau au intoleranta la lactoza. Acestea incorporeaza o cantiate destul de mare de aminoacizi. Cele hidroizolate sunt perfecte pentru cei care doresc sa asimileze foarte repede nutrientii, in timp ce versiunile concentrate sunt solutiile mai putin eficiente, dar mai ieftine.

4. Modul de administrare

Solutia pe care o alegi pentru a administra suplimentul proteic ar trebui sa tina cont doar de preferinta ta. Poti alege batoane proteice care au un gust placut de ciocolata sau de vanilie, poti opta pentru shake-uri ce trebuie sa fie amestecate cu apa sau cu lapte sau chiar pentru proteine sub forma de pastile. Shakke-urile sunt ideale pentru cei care doresc sa inlocuiasca mesele cu solutii proteice. Daca iubesti gustarile rapide dinre mese, batoanele proteice sunt mult mai potrivite pentru tine.

Administrarea proteinei trebuie sa tina cont de sfaturile unui profesionist din domeniu. Cantitatea administrata nu rebuie sa fie una exagerat de mare, chiar daca proteina nu are efecte adverse. Multe produse de pe piata nu contin doar proteina, ci si alte substane, asadar, s-ar putea sa descoperi ca excesul duce la ingrasare sau la alte probleme de sanatate.

Top Produse 2018

Avantaje
  • se dizolva repede
  • gust placut
Avantaje
  • gust
  • calitate si cantitate
Dezavantaje
  • pret peste medie

 

Articole similare

 

TopProduse.ro